Какви са белезите, че не бива да се доверявате на агенцията (брокера) за недвижими имоти
август 2, 2018
Как да работите с брокера за недвижими имоти за максимален успех
октомври 11, 2018

Как да представите имота за успешната му продажба

Как да представите имота за успешната му продажба
Как да представите имота за успешната му продажба
5 (100%) 4 гласа

Един прекрасен ден намерението ви да продадете имота си се превръща в окончателно решение и пред вас застава въпросът как да го направите по най-добрия и изгоден начин.

На пръв поглед нещата изглеждат много прости. Публикувате обява, обаждат ви се хора, които искат да купят. Договаряте се, подписвате договор и готово. Наистина това са основните стъпки, но между тях има множество други, и всяка от тях може да се окаже препъникамъчето пред желаната продажба.

Един от най-сериозните въпроси е как да представите имота си на потенциалните купувачи така, че те да се заинтересуват от него, да се почувстват привлечени.


Как да подготвите имота за презентиране

Когато в апартамента или къщата, които продавате, не живее никой

Те вероятно изглеждат занемарени и неподдържани. В този случай и най-добрата презентация няма да спаси положението. Най-много обработените снимки или използването на стари, от по-добри времена, да подведат купувача и освен че няма да стигнете до сделка, ще си навлечете неприятни моменти. Затова почистете идеално всичко – градината, терасата, стаите, тавана, мазето, гаража. Където е нужно да се направи освежаване и козметичен ремонт, направете го. Подменете крушки, захабени ключове за осветление, разхлабени контакти, незатварящи се брави, капещи кранчета. Изхвърлете всичко ненужно. Преаранжирайте, за да създадете усещане за простор. Снимайте имота преди и след освежаването и честно признайте, ако трябва да купувате, кой бихте избрали.


Когато още живеете в жилището

Постарайте се на снимките и огледите да представите имот, лишен от индивидуалност. Приберете личните вещи и фотографии, подредете. Застелете леглата, диваните и масите с покривки в неутрален цвят. Погрижете се той да е добре осветен, проветрен и приветлив.

Клиентът иска да купи своя дом, не вашия и спомените ви. Търси своето лично пространство, проектира върху видяното своята представа за уют. Осигурете му възможност за това и той ще поиска да има точно това жилище, въпреки че е разгледал и много други.

Тази подготовка на имота за представяне на купувача представлява по същество повишаване на конкурентноспособността му и по света се нарича Home Staging. Тя съкращава чувствително времето за продажба при добра цена.


Подгответе богат изобразителен материал

Снимките

Професионалното качество на снимките се подразбира. Те трябва да са на фокус, без бликове, затъмнения, с ясен и отчетлив образ. Но много важно е изобразеното върху тях. Не показвайте обзавеждането – освен ако то не е впечатляващо и не оправдава част от цената. Покажете разположението, пространственото разпределение, обемите, преходите от помещение в помещение, вътрешни и външни стълбища и т. н. Добре е към офертата ви да има поне 5 – 6 снимки, които да са максимално обхватни.


Скиците

Подгответе скица. Със снимките и скицата купувачът трябва да може да си представи своето бъдещо жилище, гледките през прозорците, възможното обзавеждане, атмосферата.


Панорама и видео

През последните години в световния опит панорамното представяне и видеото печелят убедително интереса на клиентите. Позволяват им да разгледат многократно имота преди и след физическия оглед, да си припомнят подробностите, да обвържат мечтите и плановете си с него. Това повишава сериозно интереса и мотивацията им за покупка.


Рекламните текстове и обяви

Те трябва да описват продавания имот точно, коректно и изчерпателно (размери, етаж, разпределение, изложение, локация и т. н). Необходимо е да разкриват предимствата и ползите, които осигуряват жилището или инвестицията, и които оправдават исканата цена. Няма нужда от суперлативи и художествени сравнения. По-скоро, ако има нещо впечатляващо, дайте го като референтна оценка на професионалист и експерт в бранша.


Рекламните канали

Те са много – като започнете от добрите стари печатни вестници и стигнете до социалните мрежи и интерактивния маркетинг. Как да подберете подходящите за вашия имот, така че да стигнете до точната аудитория? Зависи коя е потенциалната целева група за жилището ви. В никакъв случай безплатните издания и сайтове не са най-добрият избор за експедитивна и изгодна продажба.

Дали може без всичките тези сложнотии? Принципно – може. Но без тях да продадете в условията на съвременния силно конкурентен пазар е по-скоро късмет, отколкото правило. А колкото по-дълго стои един имот непродаден, толкова по-малко са склонни купувачите да се интересуват от офертата. И вие губите пари – особено ако времето ви притиска и сте принудени да намалявате периодично цената.


Решението е професионална агенция за недвижими имоти с добро име

Ние сме Invest Time – агенция за недвижими имоти, Варна. Имаме четвърт вековен опит. Екипът ни е съставен от мотивирани професионални брокери, които непрекъснато обогатяват знанията и опита си.

За да достигне информацията за вашия имот до максимален брой купувачи у нас и в чужбина и до колегите от други агенции, използваме иновативни проактивни маркетингови инструменти. Ще разработим индивидуална маркетингова стратегия, която ще обсъдим заедно с вас. Ще ви помогнем да погледнете имота през очите на потенциалния клиент, за да знаете какво трябва да поправите и как да го подготвите за перфектното му представяне. Работим с професионални фотографи и дизайнери. Познаваме всички рекламни канали и умеем да избираме най-подходящите според очаквания тип купувачи.

Това е само една от услугите, които ви предлагаме, но тя ще доведе наистина заинтересовани клиенти, които ще създадат конкурентна среда и възможност за бърза продажба на максимално висока цена.

За всички други услуги, които предлагаме, погледнете началната страница – агенция за недвижими имоти Invest Time и/или посетете някои от семинарите за продавачи, които организираме.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *